Subject: Vs: Valuvaigistitest Tervisegeeniusele
From: "Carmen Katariina Sikk" <[email-masked]>
To: "Liis Ilves" <[email-masked]>
Date: Fri, 3 May 2024 14:47:54 +0300

Tere!

Vabandan, et neljapäevaks teksti ei jõudnud saata. Proovisime teha 
võimalikult lihtsa, kuid samas ülevaatliku ja informatiivse teksti 
tavalugejale.

Teksti leiate manusest. Autor on ravimiohutuse osakonna juhataja Maia 
Uusküla.

Kui teil tekib täpsustavaid küsimusi, siis vastame hea meelega ning kui 
võimalik, siis vaataksime artikli enne avaldamist üle. Äkki saame veel 
midagi olulist lisada, mis hetkel jäi lisamata ohutuse vms vaatest.

Parimate soovidega
Carmen Katariina Sikk
Ravimiameti kommunikatsioonijuht
Tel 737 4140
[email-masked] 
<mailto:[email-masked]>

Saatja: Liis Ilves <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: esmaspäev, 29. aprill 2024 14:42
Adressaat: Carmen Katariina Sikk <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Teema: Valuvaigistitest Tervisegeeniusele

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Valuvaigistitest on üldlevinud toimeained paratsetamool, ibuprofeen ja 
aspiriin. Käsimüügist leiab aga teisigi toimeaineid sisaldavaid 
valuvaigistavaid tablette - diclofenacum, dextketoprofenum, ketoprofen, 
naproxenum.

Kas mõnel ravimiameti spetsialistil oleks palun mahti Geeniuse 
terviseportaalile selgitada, mis vahe nendel erinevatel toimeainetel on ja 
mida nende kohta teadma peaks (nt kes võiksid mõnd loetletud toimeainetest 
vältida)? Kas ja kuidas tohib erinevate toimeainetega valuvaigisteid 
omavahel kombineerida?

Heade soovidega
Liis

-- 
Liis Ilves
Geenius Meedia
Terviseportaali vastutav toimetaja
+37253491464
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://tervise.geenius.ee> tervise.geenius.ee

-- 
Liis Ilves | Geenius Meedia | Terviseportaali vastutav toimetaja | 53491464 
| [email-masked] <mailto:[email-masked]>  | 
tervise.geenius.ee <http://tervise.geenius.ee>